Badylki...












 






8 komentarzy:

  1. Magduś no piękne badylki nie powiem ale totalnie mnie zaskoczyłaś! Ty dla której człowiek jest źródłem wszelkiej inspiracji cykasz badylki? ;) Wrzucaj coś częściej! Pozdróweczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiecałam badylki... ;-) Dla mnie wszystko może być inspiracją :-) Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super detal :) Piekne makro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne badylki:)
    Fotografia makro kryje w sobie wiele tajemnic. Tego co okiem nie dojrzymy mamy jak na dłoni. Zważywszy na fakt, że do patrzenia z bliska potrzebuje szkieł, zawsze zadziwiają mnie takie zdjęcia.
    Jak w piosence Czesia Niemena "Dziwny jest ten świat".

    OdpowiedzUsuń
  5. No i znowu nic... ech Ty to jesteś blogowy leniuszek ;) Pozdróweczka

    OdpowiedzUsuń
  6. No na to wygląda... ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...